Važne informacije za porezne obveznike

Potvrda informacijskog posrednika za zaprimanje eRačuna

Porezna uprava je 14. listopada 2025. objavila važnu obavijest za sve porezne obveznike koji sudjeluju u fiskalizaciji eRačuna. Do kraja godine, svaki obveznik mora potvrditi svog informacijskog posrednika putem FiskAplikacije, kako bi mogao zaprimati eRačune u skladu s novim pravilima.

Informacijski posrednici dužni su objaviti svoje korisnike, a poreznim obveznicima će se u FiskAplikaciji prikazivati popis posrednika koji su ih prijavili. Na temelju tog popisa, obveznik sam odlučuje kojeg informacijskog posrednika želi potvrditi.

Potvrda se može izvršiti osobno ili putem ovlaštene osobe. Ako je obveznik već potvrdio jednog informacijskog posrednika, ali želi promijeniti izbor, potvrdom drugog posrednika putem istog identifikatora (npr. OIB) automatski se poništava prethodna potvrda.

Rok za potvrdu informacijskog posrednika je 31. prosinca 2025. godine.

Porezna uprava dodatno naglašava da porezni obveznici nisu obvezni prihvatiti informacijskog posrednika s kojim nemaju ugovorni odnos. Preporučuje se da obveznici pažljivo provjere naziv pristupne točke i ostale podatke o novom zapisu u FiskAplikaciji te da reagiraju isključivo na objave svog ugovorenog informacijskog posrednika.

Cilj ove obavijesti je zaštita poreznih obveznika od mogućih neovlaštenih poruka i zbunjujućih informacija u sustavu.

Ako ste korisnik SVERAČUN-a, naš tim će vas pravovremeno obavijestiti o svim koracima koje trebate poduzeti kako biste bili ispravno prijavljeni i potvrđeni u sustavu. Za dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte putem stranice www.sveračun.hr ili na info@sveračun.hr.

.

Nakon Sveračuna, Hrvatska pošta najavljuje e-delivery i digitalni sandučić za građane
Višeslav Majić, direktor Ureda za upravljanje proizvodima Hrvatske pošte