Sveračun akademija

Vaš vodič kroz fiskalizaciju 2.0 


Toni objašnjava

U suradnji s Tonijem Milunom u 7 kratkih videa objasnit ćemo ono osnovno što trebate znati o Fiskalizaciji 2.0 i eRačunima. 


Fiskalizacija 2.0: jednostavno objašnjeno za poduzetnike

Poduzetnika zanimaju odgovori na sljedeća pitanja:

1. Jesam li ja kao poduzetnik od 1. 1. 2026. obveznik fiskalizacije 2.0 ili nisam?
2. Ako u 2026. postajem obveznik fiskalizacije 2.0, koliko će mene ukupno mjesečno ili godišnje koštati?3. Što ja tu moram napraviti u vezi fiskalizacije 2.0, a što mi može računovođa?
4. Ako već nešto moram, kako najjednostavnije to napraviti?

U ovom videu objasnit ćemo tko od 1. 1. 2026. postaje obveznik fiskalizacije 2.0

Objasnit ćemo i značenje B2C, B2B, B2G

Fiskalizacija 2.0 se 1. siječnja 2026. odnosi u cijelosti na poduzetnike (d.o.o., j.d.o.o. ili čak i obrt) ako zadovoljavate sljedeće. 

Prvo ova dva uvjeta:
1. imate sjedište ili prebivalište ili uobičajeno 
boravište u RH
2. u sustavu ste PDV-a?
Morate slati eRačune kad poslujete s drugim biznisom u Hrvatskoj, i nije bitno je li taj drugi biznis u PDV-u ili ne (pišemo B2B)

U ovom videu objasnit ćemo koje usluge obavlja i može naplatiti informacijski posrednik:

 1. poreznoj upravi slati fiskalizirane poruke s podacima s vašeg računa
2. izdavanje eRačuna
3. primanje  eRačune
4. eIzvještavanje
5. eArhiviranje

U videu pogledajte detaljna objašnjenja s primjerima.

5 stvari trebate znati kod odabira informacijskog posrednika

U ovom videu saznajte kojih pet stvari trebate znati kod odabira informacijskog posrednika 1. Cijena usluge 2. Kad je osnovano poduzeće koje je informacijski posrednik? 3. Kakvo je iskustvo vašeg računovodstva s informacijskim posrednicima? 4. Obratite pažnju na sitna slova i zvjezdice 5. Ako potpisujete ugovor, na koji rok je ugovor, koji su uvjeti raskida, obnavlja li se automatski

Konkretni koraci kod odabira informacijskog posrednika?

U ovom videu upoznajte koji su to konkretni koraci koje morate napraviti kod fiskalizacije 2.0 Saznajte kako konkretno odabrati informacijskog posrednika i što učiniti u sustavu eGrađani u FiskAplikaciji.

Nisam u PDV-u. Hoću li trebati izdavati ili primati eRačune u 2026.?

U ovom videu obraćamo se poduzetnicima koji nisu u sustavu PDV-u. Njih sve ovo u vezi Fiskalizacije 2.0 čeka u punom opsegu u 2027., ali postoje neke obaveze koje će trebati raditi već sad u 2026., poput primati eRačune od kompanija koje jesu u sustavu PDV-a, ali i izdavati eRačune prema tijelima državne uprave. Tek od 1. 1. 2027. trebat će izdavati eRačune.

Koristan savjet za sve

 U ovom videu preporuka: što će se dogoditi s fiskalizacijom 2.0 prvih dana u 2026.

Registrirajte se 

i šaljite 100 eRačuna besplatno